VRAGEN

Uit ervaring weten we dat het online kopen van sieraden, horloges en zonnebrillen een twijfelachtig proces kan zijn vanwege onzekerheid over het bestelproces of zelfs een algemeen gebrek aan informatie over de producten zelf. Daarom willen we dat u voor uw aankoop 100% op de hoogte bent van onze producten en procedures.

Heeft u vragen?

De onderstaande veelgestelde vragen beantwoorden vooraf veel vragen.

Heeft u een probleem?

Om ons zo snel mogelijk te helpen, vult u het online serviceformulier in .

Mocht dat voor u niet mogelijk zijn, dan kunt u ons uiteraard bereiken op info@solutiononlineshops.nl .

 

Onze klantenservice neemt binnen 1 a 2 werkdagen contact met u op via email of anders. Dit kunt u aangeven in de mail of onze online serviceformulier.

Stijlvollesieraden staat garant voor het leveren van elegante, modieuze en stijlvolle sieraden! We willen alleen kwaliteit leveren. Mocht de kwaliteit u tegen vallen, dan kunt u gebruik maken van onze retourservice.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De meeste horloges en sieraden worden de volgende dag geleverd als u voor 16.00 uur besteld. Veel merk sieraden en horloges hebben een levertijd van 2 a 3 dagen.

Onze pre order sieraden hebben we ingekocht, maar zijn nog onderweg. Profiteer van de flinke korting met een pre order!

U

Hoe vind ik de juiste horloge of sieraad?

Alle houten horloges en houten armbanden bevatten een stukje gereedschap om de band passend te maken met een goede beschrijving. Bij alle overige sieraden en horloges staan de maten vermeld, indien van toepassing.

Past een sieraad of horloge niet? Dan kunt u uiteraard gebruik maken van onze retourservice.

Levering houten horloges en armbanden

Alle houten sieraden, houten herenhorloges, houten dameshorloges en houten herenarmbanden worden geleverd in een sierlijke houten geschenkenbox.

Alle geschenkverpakkingen zijn voorzien van informatie over het inkorten van de banden. 

Bekijk de instructie video op onze Bobo Bird pagina.

Betalen van mijn bestelling

U kunt uw bestelling(en) afrekenen via iDeal, PayPall of directe bankoverschrijving.

Mijn pakket is beschadigd of leeg bezorgd, wat nu?

Onze oprechte excuses dat uw model beschadigd of leeg is aangekomen. Doe het volgende:

Meld de schade direct bij de betreffende bezorgdienst!

Vul ons Serviceformulier in en stuur ons foto’s van alle kanten van het pakket en de inhoud, zodat we u zo snel mogelijk kunnen helpen en de bezorgdienst aansprakelijk kunnen stellen voor de geleden schade.

× Wij zijn ook bereikbaar via whatsapp